The Man of the Vineyard
Ji Hyun aspires to be a fashion designer and works toward that goal, but something that betrays her effort happens. She works in a vineyard to help her father's cousin, Byung Dal, for a year as her parents force her to. She expects to take it easy as the price of the land near the vineyard goes up, but working on the vineyard gives her trouble. Meanwhile, Taek Ki, who helps Byung Dal with farming, works in the vineyard. He finished his studies with Byung Dal's help, so he is helping with Byung Dal's work to pay for his kindness. He is not on friendly terms with Ji Hyun and often quarrels with her. How will Ji Hyun's country life with trials and errors end? And how will her romance with Taek Ki and Kyung Min end?