FACE ID
Face ID reveals the smartphone screens that celebrities use in their daily lives. It is a new concept of a reality show with a vertical screen that shows their trivial daily lives through smartphones. Using a screen recording function in smartphones owned by celebrities, viewers can enjoy the unique fun of peeping directly into the screens of their phones. Lee Hyo Lee, the superstar of all time, is the first to unlock her smartphone. Stay tuned to find out who the rest of the celebrities are and their hidden daily lives!