Forbidden Love
It is a story of a forbidden love between a human and a Gumiho. The Gumiho Tribe are foxes that have the ability to shapeshift and have been living amongst humans for centuries. They have physical capabilities that far surpass humans and can only be killed by stabbing them in their livers. Min Woo, a police detective at the Major Crimes Investigation Division, comes to learn of the Gumiho's existence and ends up falling in love with Si Yeon, a female warrior of the Gumiho Tribe who turns out to be his estranged childhood friend. Their fateful and tragic love blossoms amidst the conflict between the two forces.