Warm on a Cold Night
Talented constable Su Jiu Er (Li Yi Tong) has a rabbit-like spirit, meaning she is resourceful and personable, but constantly feels cold. An investigation leads her to go undercover, where she meets the wolf-like spirited Qi Kingdom royal family member Han Zheng (Bi Wen Jun). His spirit grants him phenomenal strength, agility, and incredibly warm skin! On the flip side, it all means he lacks interpersonal skills, making him harsh and abrasive. Together, this polar opposite duo must work together to solve an unusual murder case that involves both of their kingdoms! Could their hot-cold connection help them crack the case – and lead them to love? This 2023 Chinese drama series was directed by Deng Wei En and Huang Bin.