Delivery Man
When Seo Yeong Min (Yoon Chan Young)’s taxi-driving mother dies, leaving him as the sole caretaker of his ailing grandmother, he decides to start driving her taxi to help him make ends meet. But nothing can prepare him for an otherworldly passenger: the ghost Kang Ji Hyeon (Minah), who cannot remember why or how she died. This unlikely duo starts to form a bond, eventually deciding on an unorthodox plan to launch a taxi service exclusively for ghosts. In no time at all, a ghoulish selection of passengers starts using Yeong Min’s taxi. As their venture becomes ever more successful, Yeong Min and Ji Hyeon begin to grow closer… but can he really find love with a ghost? And will Ji Hyeon ever learn the truth about her death? This 2023 South Korean drama series was directed by Kang Sol and Park Dae Hee.