Desperate Mr. X
Dae Wook, an ordinary middle-aged man, worked his way up to the position of deputy manager at one of the major companies after graduating from a prominent university. One day, he becomes relatively but extremely poor overnight and is even on the verge of getting laid off from work. Mi Jin, his wife, is gentle and supports Dae Wook to the fullest. After being advised to resign from his company, Dae Wook lays his hands on stock and cryptocurrency trading. For some reason, the prices of anything he lays his hands on plummet except for the housing price. With his back against the wall and without a house under his name, Dae Wook finds himself stuck under a pile of difficulties. Dae Wook thinks he has nothing more to lose and struggles to bounce back.