Level Up - RISKY Project
Irene and Seulgi are back with their new reality show for the first time. This will be a spinoff of LEVEL UP PROJECT that was aired up to its third season, and their fantastic chemistry is guaranteed, not to mention their MONSTER-like sense of humor. The project to fulfill each member\u2019s wish has begun. Irene and Seulgi carry out to accomplish missions to escape from a room. Please look forward to Irene and Seulgi's interesting chemistry that brings them closer through their first reality show together!