Hyang Dan
The famous story of Chun Hyang is reinterpreted from Hyang Dan's perspective. In fact, Hyang Dan had a more ardent love for Mong Ryong than Chun Hyang. Hyang Dan spots a man in a mask sneaking into Chun Hyang's house, and she helps him, thinking he is a righteous outlaw. It turns out that the man is Mong Ryong, and the two instantly click at the first encounter. Soon, Hyang Dan finds out that Wol Mae is trying to pair Mong Ryong off with Chun Hyang, so she hides her feelings and helps them get close. How will this heartrending love story of Hyang Dan and Mong Ryong overcome their social standings and end up?