HIS MAN
This is the first men's dating reality show in Korea where honest and bold men's hearts get revealed. A total of eight men stay in the same house together and show a series of sweetness and nervousness. The charming eight men of diverse occupations test one another as triangular relationships form. The men reveal their ideal types and go on dates with each other. To go on a date with their preferred partners, the men go through excitement and disappointment after a series of mind games. How will things pan out for these men?