First Love, Again
A reality show about love comes to you, through which you can be reminded of the precious memory of your first love. The show will introduce couples who broke up for various reasons and walked away from their first love. But now, they are reunited to find true love. They come to the show ready to meet their first love again, making the viewers' hearts flutter with high hopes and expectations. The comedian Kim Shin Young, the singer Kim Yoon Ju, Bae Jin Yea of LABOUM, and the model Jung Hyuk will be your hosts, guiding you through the real-life scenes of love. Four couples who share the memory of their first love gather at a rented house on this heart-fluttering reality show. However, they may find there have been many changes since they broke up. Will they be able to pick up where they left off? Watch the show and find out whether their hearts will be set aflame with love again.