2022 MBC Music Festival
The 2022 MBC Music Festival will mark the end and beginning of the year with viewers on December 31. Following last year, Lee Jun Ho, Lim Yoon A, and Jang Sung Kyu were selected as hosts this year. Yoon A will show a stable performance as she has been the host of the MBC Music Festival for eight years in a row. With the fantastic chemistry of these three, the last day of 2022 will be full of K-Pop fever. Don't miss the special year-end performances of K-Pop idols!