IDOL K-GOODS TOUR PARADAO
WEi and fromis_9, the two of the most popular idol groups in Korea, go on a trip for two days and a night to sell goods on a real variety show. In each episode, they have to play various games and complete missions to get items essential for survival. They also have to get goods produced by small companies and K-goods through barter. The WEi members show their passion by playing messed-up games to trade with the production crew for K-goods and causing everybody to laugh. The fromis_9 members also participate in various games and experiences, fully enjoying a two-day trip to sell goods. Join their journey now!