Meal-Kit Lab
"Meal-Kit Lab" involves examining common meal kits and transforming them into completely new dishes. Three hosts, Kang Ho Dong, Kim Joon Hyun, and Leeteuk of Super Junior, have gathered at "Meal-Kit Lab" to learn about various meal kits and create new dishes with critical-hit recipes. Kang Ho Dong has his own way of recreating a meal-kit dish. Leeteuk is the first K-pop idol to have published a cookbook. Kim Joon Hyun has a unique philosophy about food. We invite you to a whole new type of cooking show hosted by these three gourmands.