2022 SBS Entertainment Awards
Celebrities who made us laugh in variety shows such as "Shooting Stars," "My Little Old Boy," "DNA Singer," and so on are gathered to celebrate the festival. Jang Do Yeon will host again as last year, Tak Jae Hoon who's known for his witty talks, and Lee Hyun Yi who won the rookie award last year will host this year's year-end awards show. Which variety show will be selected as the most loved program of the year?