2022 KBS Song Festival
The song festival that will heat up 2022's year-end has returned. This year's hosts are the witty comedienne, Kim Shin Young, Music Bank K-Chart's talented host, Jang Won Young, and the actor with clumsy charms from "2 Days and 1 Night 4," Na In Woo. Don't miss out on this year's crazy lineup including the top K-pop stars of this year along with BoA's exclusive solo performance!