Adventure by Accident
Kian84 chose his own way to find his real self as he found himself having burnout and being stuck in a rut as he's been living the same life for over ten years. By a happy coincidence, Kian84 travels to South America, the other side of the world, with just a backpack with him. Joining him are Actor Lee Si Eon, who showed wonderful bromance in Home Alone, and Pani Bottle, a YouTuber who has over 1.36 million subscribers. Stay tuned to their unpredictable travelog in South America!