Becoming a Billionaire
Seok Bong is a bellhop who works at the Oseong Hotel. He is preparing to be a successor to his business mogul father, whom he hopes to meet someday. To live an extravagant life like a successful magnate, he buys and drinks the best wine with the monthly income he saves. Unlike Seok Bong, Shin Mi lives a modest life by wearing jeans, enjoying free food samples at a supermarket, and saving money. And she is none other than the heir to the Oseong Group. Woon Seok is a capable man with chiseled looks, but he has a lot on his mind as an heir to the conglomerate. And there is a woman who desires to win his heart. It's Tae Hee, who possesses a charm like a femme fatale's and thinks money can buy everything. How would the world of the four different characters living lives of big shots and falling in love go?