2022 KBS Drama Special
The KBS Drama Special is back as always in 2022. From a suspenseful psychological thriller about desire starring young actors to a fantasy story where villains are punished with a superpower to a heart-warming coming-of-age drama about ballet to a story about a 19-year-old being lost and in love for the first time to the romance among COVID-19 patients in the isolated ward to a story about a man who is serious about panties and life to a frolicsome, touching romantic comedy and to the last episode set in a military base, this year's drama special is coming back with eight one-act dramas full of vibrant charms, commemorating the 38th anniversary.