welcome to NCT Universe
The NEO CITY investigation prepared by NCT expert guide, SHOTARO and SUNGCHAN, and the hectic trip to Korea and Japan along with special travel mates get revealed! Also, along with NCT's SHOTARO and SUNGCHAN, experience the SMTOWN LIVE 2022 concert held in Suwon and Tokyo. The NCT Universe Tour runs endlessly from the team practice sessions to the backstage scenes. The secret KWANGYA genealogy gets revealed by the SM artists. The tour with no stop, NCT Universe Tour. Welcome to NCT Universe!