Trip Mate, Who Are You?
In this exciting South Korean variety show, international stars from South Korea, Thailand, Vietnam, and Indonesia embark on a unique travel adventure. Yoon Bomi and Kim Nam Joo from Apink, Vietnamese actress Jun Vu, Korean-American singer Sam Kim, Indonesian pop star Afgansyah Reza, Thai actor Jaylerr, and K-pop stars Son Dongwoon and Lee Jin Hyuk are paired with unfamiliar "trip mates" to explore South Korea's most scenic locations. Their journey takes them through the volcanic island of Jeju, the coastal county of Namhae, and Yangyang in Gangwon Province. Despite language barriers and initial unfamiliarity, these celebrity travelers aim to forge new friendships while discovering the beauty of South Korean landscapes. "Trip Mate, Who Are You?" is a 2022 South Korean variety TV show that promises unexpected connections and cultural exchanges.