Que Sera Sera
Eun Soo is a naive, optimistic, and honest woman who works as an office assistant at a department store. Although she looks inexperienced, she is always honest about her feelings and opinions. Eun Soo also does everything for her stepsister, Ji Soo. One day, when she meets Kang Tae Ju, she falls in love with him and throws away all her pride to get his love back. Tae Ju is favored among women since he is good-looking and has good manners. But he also likes to show off and sometimes loses his temper. Two men and two women desire their love, living with distinct characters and in various circumstances. Will they be able to be free from the complexity of love after they recklessly put themselves into these tangled love stories?