Besties in Wonderland
The besties who studied at Korea's best university of arts go on a trip together. Though not many people know about it, Lee Kyu Hyong, Lee Sang Yi, Lee Yoo Young, Lim Ji Yeon, Cha Seo Won, and SUHO are besties. But they never had a chance to go on a trip together. In this show, these besties go on a trip to freely enjoy a relaxing trip. Their first destination is Queensland, Australia. They visit the beach that's not known by many and make unforgettable memories. Stay tuned to check out how the Korea's best actors and actresses enjoy their trip and watch the exotic sceneries and record of their travel in an unknown travel destination.