NewJeans Code in Busan
NewJeans, the hottest girl group with global fandom in and out of the country, shoot their first traveling reality show in Busan, the city known as the international tourism city. The members visit various places in Busan and experience various foods and activities. HYEIN, the youngest member, introduces Busan to other members who visit the city for the first time. She shows them how they can enjoy food in Busan and takes them to activities that are popular among Generation MZ. The members become competitive while doing activities and show off their innocent and unexpected charms. Don't miss it!