Battle Trip 2
Battle Trip introduced special travel destinations, accommodations, and food all around the world. Now that we\u2019re able to travel around the world freely again, Battle Trip is back with its second season. Celebrity travelers will make their own travel courses for the special theme every week. Sung Si Kyung, Lee Yong Jin, Heo Kyeong Hwan, and Lee Mi Joo join the show as the guides for the best trip. While taking a break, Battle Trip has updated a lot of information on travel destinations around the world, places to enjoy beautiful scenery, amazing restaurants, lodgings, and activities, Now, let\u2019s begin the online tour!