2022 Korean Festival
A concert is held to celebrate the 120th year since the emigration of the Koreans to the Americas in this Korean festival. It takes place in Incheon, where the history of emigration started. This concert will show the emigrants' patriotism, passion, and dignity as well as what they mean to us. The goal of the concert is to raise awareness of the greatness of our fellow Koreans living abroad. Park So Hyun, the announcer, and Joo Jong Hyuk, the actor known for Tactician Kwon Min Woo, will host the show as emcees. The singers who will present fantastic and touching performances include Forte di Quattro, So Hyang, Kim So Hyun, Hwang Chi Yeul, Ailee, Choi Yoo Jung of Weki Meki, Kim Jae Hwan, ONEUS, and the band whose music is based on traditional Korean music, sEODo BAND. Enjoy the concert full of passion with these musicians!