All people die. A hidden truth always lies behind that death. Death is an unlocked mystery as it can never be predicted when or where it will occur. The researchers of the NFS analyze and unlock these issues through science, revealing the final stories of the ones who face death. Take a close look at life at the NFS as the members constantly face new cases in harsh and severe conditions.