Cheer Up
Hae Yi is a freshman at Yonhee University in the year 2019. As she comes from a poor family, she focuses mainly on earning money. She joins the Theia Cheerleading Squad just for the purpose of making money, but happens to learn true love there. Jung Woo is a senior student at Yonhee University and is also the leader of Theia. Being a principled student with a warm heart, he leads the squad in need despite his exam studies. Sun Ho is a Medical School freshman who has always been an elite student. However, he feels something that he never felt before when meeting Hae Yi at the cheerleading squad. The future of Theia and the relationships of these young students will unravel soon.