AMANZA
Amanza is diagnosed with stage 4 stomach cancer. The 27-year-old had formed a band in high school with the hopes of pursuing a career in music. However, he gives up on this dream. Perhaps it is because of his father, who left his family behind to chase his own dreams. Amanza and his girlfriend, Min Jung, have stopped talking ever since they had a fight. After a while, he asks that they break up. When Min Jung realizes that he has been diagnosed with cancer, she struggles between the idea of ending their relationship or reconciling with him. This drama takes a close look at the painful life of a 27-year-old diagnosed with stage 4 cancer. We follow him on his curious adventures, where he searches for purpose and meaning in his life.