Romantic City
The world is full of cities that inspire romance: Paris, Venice, Rome, Prague, Kyoto, Seville… The list goes on and on. But what about all of the other cities in the world? Surely there are others that inspire just as much romance, in their own unique way.
On a quest to discover these hidden gems, Jeong Jinwoon, An Woo Yeon, Kim Sang Kyun, and Kim Guk Hun set out to discover the wonders of some of the world’s often overlooked cities. Exploring these hidden treasures, these four intrepid explorers will uncover several of the world’s best-kept secrets, indulge in the local cuisine, and experience all the wonders these hidden gems have to offer.
Join this quintet as they find a new sense of adventure and happiness as they step away from everyday life and enjoy the thrill of the unknown.