Drink with God
Shin Dong Yeob, the entertainment world's famous heavy drinker who lives a life that lives up to the motto, "There are always drinks in our lives," allows us to contemplate what snacks will be perfect matches for certain kinds of drinks. Sung Si Kyung, Lee Yong Jin, Park Sun Young, and XIUMIN of EXO, all known to love to drink, listen to other guests talk about the concerns of their lives. They also treat the guests to drinks and snacks that will go well with their stories. The emcees and guests interact with each other more deeply, recommending perfect combinations of alcoholic beverages and snacks based on their experiences. What will be the perfect snacks to eat with drinks that Lee Chang Sub of BTOB and Sunny of Girls' Generation recommend? You can also find out what their concerns are!