Becoming Witch
Ma Ri is a housewife of a middle-class family with a celebrity husband and a daughter who is studying abroad. It seems like she's having a stable family life, however, she witnesses her husband confessing his love to another woman. Her husband wants to divorce her, which makes her want to kill him. Hee Soo is married to a rich family's only son, but she only nurses her mother-in-law without children. Her mother-in-law offers a deal when Hee Soo is going through hardship because of her husband who doesn't cooperate with her pregnancy. Jin A is single unlike Ma Ri and Hee Soo. Jin A's husband died five years ago and she received his death benefit. How will things go with the three women who want to kill someone?