Lovers
Ha Kang Jae is an orphan who grew up to be a gangster. And in front of this man, who has nothing to fear, Mi Ju, a reckless but intelligent girl, appears. One day, she saves his life when Kang Jae is stabbed with a knife, and he finds his heart beating for this woman. Mi Ju is the number one cosmetic surgeon when it comes to double eyelids surgery. Her goal is to become a successful surgeon and marry a nice guy. One day, she saves the life of a gangster she finds stabbed with a knife, but she wants to heal the scars left on his heart more than his punctured wound. How will this heartbreaking love of an unordinary man and an ordinary woman end?