I am Solo, Love Forever
All the cast who went viral after the show are gathered in one place. From the couple who felt sparks between them on the show, those who became intimate after the show, the couple who touched the viewers' hearts with their final selection, and to the ones who broke up after the show, different couples from the entire seasons will appear. The hosts of the show, Defconne and Ga Young, will follow the tracks of the casts who became the talk of the town and take a peek at their lives. Wouldn't you like to know how the lives of 110 singles which were on the "I am Solo" are now?