Dopojarak: Story of Homme the K-Wanderer
Five K-Wanderers gather together to reignite the desire to travel. Not only will they get to travel to Denmark, but they will also have fun introducing Korean culture and selling items that contain the beauty of Korea. The five members who will introduce the Korean wave while enjoying traveling are the following: a reliable leader, Kim Jong Kook, Ji Hyun Woo who is gaining popularity from Young Lady and Gentleman, the talented Joo Woo Jae who becomes the king of games every night, Noh Sang Hyun who is introducing K-drama to the world through Pachinko, and Hwang Dae Heon, a short track athlete who made the nation proud by winning the gold medal in the Olympics. Let's enjoy the exciting trip with them!