Idol Drawing Contest
The very first show featuring a drawing contest where idol singers can show off their artistic sides of them is born. There will be four teams in total composed of OH MY GIRL, fromis_9, BTOB, PENTAGON, DKZ, and LIGHTSUM. The contestants will boast their drawing skills and create artworks with artists of Gallery K from scratch. Completed artworks will be revealed through an exhibition, and an auction will be held, in which entire profits will be donated. Let\u2019s dive into the art world made by artistic idol singers together!