The Player: K-POP Quest
The best artists are gathered to come up with the K-Pop star of the next generation. This project is to form a new idol group by training the idol trainees through various quests. Not like the survival audition programs from the past, this show focuses on the journey to their debut and how they grow up while preparing for their debut. Lyn, Kim Sung Kyu, EDEN, HANHAE, and Honey J will train them in vocals, rap, and dance, and Master MC Defconn and Jo Jung Sik will be watching them. Will the members complete the players' missions and be upgraded as super rookies?