Divine Destiny
When orphan Ji Ruo Chen (Ma Tian Yu) discovers a mystical blue stone, he unknowingly sets in motion a life-changing journey. Mistaken as the banished heir to the Immortal Realm, Ruo Chen begins cultivation studies under the Xi Xuan Sect's leader, quickly rising through the ranks. Zhang Yin Yin (Angelababy), the daughter of a leading sect member, helps him along the way, but Ruo Chen ultimately falls in love with fellow sect member Gu Qing (Xuan Lu) due to the stone's influence. Heartbroken, Yin Yin seeks help from a heavenly nine-tailed fox to learn a special skill that might win back Ruo Chen's love, risking everything for a chance at eternal happiness. Will her desperate act lead to love or devastating consequences? This is a 2023 Chinese fantasy romance drama adapted from the novel by Yan Yu Jiang Nan and directed by Steve Cheng.