Change Days 2
After a successful first season, Change Days is back with season two. Four new couples of the new season set off on a trip for two weeks. From long-term couples to those who have dated less than a year, people of various occupations participate in the show with their own personal stories. Joining us as hosts to help the viewers get a deeper perspective of the show are none other than Yang Se Chan, Jang Do Yeon, Hur Young Ji, and CODE KUNST. There is always a possibility of change when the couples go through missions and conversations with new partners. What result will the four couples choose in the end? Will they maintain their original relationship? Or will they choose a new partner? Stay tuned to find out.