A dating show with a format that has been unheard of gets revealed! Three couples get invited to Change House, a beautiful place where they will stay in together for seven days. The couples all have issues in their relationships and they will have a chance to change partners and rediscover the value and romance of each other. During special dates with different partners, will there be a change in heart? Or will the original couples secure a tighter relationship?