Princess of Lanling King
In a realm torn apart by war, legend has it that whomever can seize control of both the Qing Luan Mirror and the Li Can Sword can wield ultimate power. Only the Dragon Sect leader knows where the mirror and sword are, but when she dies, all hope seems lost. However, before her death, the sect leader told one woman – Yuan Qing Suo (Zhang Han Yun) – the location of these precious heirlooms. Aware of the gravity of her task, Qiao Suo sets out on a mission to find the mirror and the sword. On her travels, she meets Gao Chang Gong (Andy Chen), the Prince of Orchid Hills and Yuwen Yong (Peng Guan Ying), the Emperor of the Northern Zhou. Will either of these men prove he is worthy enough to unite the land and succeed in winning Qing Suo’s heart? This 2016 Chinese drama was based on the novel “The Royal Prince of Orchid Hills” by Yang Qian Zi, and was directed by Lily Yip.