The Good Detective 2
Detectives Kang Do Chang (Son Hyun Joo) and Oh Ji Hyeok (Jang Seung Jo) are polar opposite investigators in Incheon. Do Chang is a seasoned veteran relying on experience and connections, while Ji Hyeok is a cool, analytical detective who probes criminals' psychology. When they investigate a brutal beating at an underground club and a serial killer targeting young women in white, their investigation leads them to the powerful TJ Group, a family-run conglomerate embroiled in internal conflict. Key figures like Cheon Na Na (Kim Hyo Jin) and TJ legal chief Woo Tae Ho (Jung Moon Sung) become entangled in the complex case. As the detectives dig deeper, they must unravel the mysterious connections between the crimes and the TJ Group's internal struggles. This is a 2022 South Korean drama series directed by Jo Nam Gook.