Dong Ju's journey to reveal the secrets behind his father's death continues. Tae Jun leads the NTS full of ambition. Dong Ju finds out that Tae Jun is related to his father's death and looks for additional evidence. Along with unlocking the secrets behind Dong Ju's father's death, Bureau Five continues to punish the tax evasion, secret funds, and corrupt trading of top officials in the country. Will Dong Ju and his teammates complete their journey in success?