Discovery of Romance
Xia Tian (Wu Qian), a successful furniture designer in her 30s, seems to have a perfect life with her devoted boyfriend Guan Xin (Yang Bing Zhuo). However, her world is disrupted when her ex-boyfriend Xu Ze Hao (Qin Jun Jie), a design company head, reappears and persistently pursues her. Initially annoyed by his advances, Xia begins to reconsider their past relationship. Complications arise when Guan encounters a woman from his past, challenging the stability of their current relationship. As both Xia and Guan navigate their romantic entanglements, they must decide whether to rekindle old flames or move forward. This drama explores the complexities of love, second chances, and past connections. "Discovery of Romance" is a 2022 Chinese drama series that was directed by Yu Chung Chung and based on a 2014 South Korean drama of the same name.