Young Actors’ Retreat
Cast members from hit dramas like The Sound of Magic, Itaewon Class, and Love in the Moonlight—including Park Seo Joon, Park Bo Gum, Ji Chang Wook, and Kim Yoo Jung—head to the countryside for an unforgettable retreat. They’ll cook, compete in hilarious games, and run an outdoor pub, all while catching up and making new friends. Will they stick with old co-stars or forge fresh bonds? Tune in for laughter, surprises, and a peek into the real lives of your favorite stars! This 2022 Korean reality show was produced by Kim Seong Yoon.