Couple of Mirrors
Xu You Yi (Zhang Nan) is a young, naive, and tender author. She moves in influential social circles and is married to the handsome Zhou Heng (Liu Zhi Yang). But it soon becomes apparent to her that her husband is not the man she once thought he was – and is actually having an affair with her best female friend. Stunned by the coldness of this cruel betrayal at the hands of the people she once trusted the most, she does not know where to turn.
But when that same friend is suddenly murdered, Xu You Yi panics, and finds herself seeking help from a woman she barely knows – Yan Wei (Sun Yi Han), a photographer with a frosty personality. The two women are very different. And Yan Wei appears to be hiding a lethal secret from those who know her: She is an assassin! Danger begins to close in on both women, and they vow to protect one another. But as they begin to spend time together, a close bond begins to form between them. Is this just friendship...or something more?
“Couple of Mirrors” is a 2021 Chinese drama series that was directed by Li Da Chao.