Pure Life
Four female South Korean celebrities – Kim Ji Min (Kim Ji Min), Hong Yoon Hwa (Hong Yoon Hwa), Hwang Bo Ra (Hwang Bo Ra), and Song Hae Na (Song Hae Na) – embark on a healing journey across South Korea. Seeking to escape their busy lives, they travel to a coastal resort, attempting yoga on the windswept beach and trying their hand at cooking. Despite challenges like unpredictable weather and personal limitations, the group discovers the true value of friendship and shared experiences. Their adventures reveal that sometimes the best way to recharge is through laughter and camaraderie. This is a 2022 South Korean variety TV show produced by Kwak Bong-chul.