Immortal Samsara
After recovering the Four-Leafed Lotus, a powerful treasure, from a demon thief, the Sovereign Lord protector of the heavenly realm Ying Yuan (Cheng Yi) was shocked as Lotus transformed into two sisters: Yan Dan (Yang Zi) and Zhi Xi (Zoey Meng). Yan Dan fell for Ying Yuan, but fate kept them apart. Now, hundreds of years later, they reunite in the mortal realm, where Ying Yuan, now named Tang Zhou, is a demon hunter on the hunt for powerful ancient artifacts. He runs into Yan Dan, accompanied by her close male friend Yu Mo (Zhang Rui), and the trio joins forces to continue the quest. Unfortunately, neither Yan Dan nor Tang Zhou recall their shared history! As Yan Dan and Tang Zhou spend more time together, will they remember their past lives – and love? This 2022 Chinese drama series was directed by Guo Hu and Ren Hai Tao.