Sleepeeer hit!
Kokoro Kurosawa (Haru Kuroki), a former Olympic Judo Team hopeful whose career ended due to injury, finds new purpose in manga publishing at the weekly magazine "Vibes". Senior editor Kei Iokibe (Joe Odagiri) mentors her in the intricate world of manga editing, sparking her passion for discovering new artists and navigating the challenging publishing landscape. As the industry struggles with the rise of ebooks, Kokoro dedicates herself to finding innovative ways to boost manga sales and revitalize the magazine. Adapted from the manga series "Juhan Shuttai!" by Naoko Matsuda, this is a 2016 Japanese comedy drama directed by Nobuhiro Doi.