My Girlfriend is an Alien
Chai Xiao Qi (Wan Peng) is an alien from a distant planet who crash-lands on Earth. She encounters Fang Leng (Bie Thassapak Hsu), a handsome, control-freak CEO who has a life-threatening traffic accident. Xiao Qi uses her powers to save him, but loses a device she needs to return home. Stranded on Earth, Xiao Qi must pretend to be a normal human while searching for her lost device. She repeatedly crosses paths with Fang Leng, and their mutual attraction grows, but there's a hitch - he can't remember the night of the accident. Can an overbearing man with a peculiar condition really fall for an alien? This 2019 Chinese drama series was directed by Deng Ke and Gao Zong Kai.