Modern Marriage
After graduating as a top student from a prestigious university, Shen Hui Xing (Bai Bai He) chooses family over career after marrying Sheng Jiang Chuan (Tong Da Wei). Years later, with her daughter older and her husband increasingly work-focused, Hui Xing decides to re-enter the workforce. She quickly realizes her husband must share household responsibilities, but Jiang Chuan remains overwhelmed by work. As stress and tension escalate between them, their marriage teeters on the brink of divorce. With both struggling to balance professional and personal lives, they must find a way to reconnect and save their relationship before it's too late. This is a 2022 Chinese romance drama directed by Shen Yan that explores the challenges of modern marriage.